Möte klockan fyra

Oj vad snabbt dagen gick idag, de ringde från jobbet idag och ville att jag skulle komma in o arbeta på dagen istället för på kvällen så jag gjorde det, kom precis hem och är så trött så jag ska vila lite innan mitt möte angående en lokal på Lidingö.
Jag har inte berättat det men jag har hittat en lokal på Lidingö där jag vill öppna en butik, en butik jag kan ha öppet året runt och ha öppet i Vaxholm på somrarna.
 Vi får se hur det blir, det hänger mest på ekonomin den här gången.
Butiken i Vaxholm fick jag har stängd idag men från och med mars så kommer det att vara öppet varje dag utom mån,tis. tills vidare.
Jag hoppas att det kommer att gå bra för det är min dröm att ha en butik på Lidingö där jag bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0