Oj oj vilken dag

Har varit ute i butiken idag och har haft Dena med mig från www.4ey.se. Jag fick in mina efterlängtade drömklänningar i silke. Jag satte en på skyltdockan i fönstret och folk på gatan stannade upp och tittade. De är så vackra.Hellånga i blommigt mönster med gräddfärgad underkklänning.

Jag fick även goda nyheter angående en lokal på Lidingö som jag har tittat på..Inget är klart ännu men åh vad mitt hjärta bultar fort.

Veckan har gått fort och på måndag börjar en ny period av arbete..Ska verkligen jobba hårt i sommar och inte ta ledigt förrän i höst.

Men nu känns det som om saker och ting börjar bli bra och jag ser posotivt på närmsta framtiden.
Glöm inte att kika in på 4everyoung.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0