Plåtning igår

Hej , gud vad dålig jag är på att skriva på min blogg, jag vill så gärna men hinner ju aldrig, men men det får väl bli så ofta jag kan istället och inse att jag har annat att göra också.

Iallafall, igår var jag hos Katja o plåtade nya bilder för en bröllopstidning. Det var 50talstema så jag fick vara pinuppa, en



 dröm som gick i uppfyllelse. Det var så kul!!


Vad tycks? Den är inte retucsherad ännu men jag ville visa den. Idag har jag skrivit på anställningspapper för ett nytt jobb så jag har anledning att fira, men först ska jag åka och vara med i en reklamfilm idag. Jag väntar på att de ska ringa, jag ska spela någons flickvän..hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0