reklamfilm

Igår var jag som sagt på reklamfilmsinspelning, den kommer att visas i Finland inte i Sverige, de vill att jag ska komma idag igen och vara med idag oxå. Jag börjar jobba klockan fyra idag så jag hinner göra det innan. Jag ska vara där klockan ett.
Det är bra för jag får dubbelt betalt.hehe. Det behövs.

Jag var inne på en så cool butik häromdagen som jag totalt har missat, Beyond retro heter den, ligger bakom Åhlens city.
Jag blev helt euforisk när jag kom in och visste inte var jag skulle börja. Det slutade dock med att jag köpte en huvudbonad och ett par svarta spetshandskar.

Jag ska dit så fort jag har lite tid över och verkligen ta mig tid att prova , det finns så mkt coola saker i alla stilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0