Rosycheeks

Idag har varit en lång dag, och det har snurrat på bra i butiken. Jag älskar att vara i min butik och snart är det dags att åka ner till Paris och köpa in kläder. Jag ska boka en billjett över dagen bara, jag hinner åka och handla på förmiddagen sen sätter jag mig på en uteservering och beställer steak hache och pommes, med majonäs. ahhh vad gott. Jag brukar ta ett glas rött vin till bara för att njuta ordentligt, sen köper jag en kaffe på Starbucks och sen shoppar jag ett par timmar till.
Allt packas och jag får skjuts till flygplatsen och sen kommer jag hem runt ett på natten. Lite trött men glad och nöjd över en dag i Paris : )
 Jag längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0