Söndag igen

Min dotter o Stefan har åkt till farfar på födelsedagsmiddag, jag stannade hemma för jag är yr i huvudet. Jag har tagit ett långt bad med badsalt och det var så härligt. Skönt att få vara hemma ensam för en gångs skull.
Imorgon ska jag jobba, 07.00 till 14.00 sen direkt efter det så ska jag på klädprovning för ännu en reklamfilm. Det är inspelning på onsdag och jag vet fortfarande inte hur mkt det är i betalning men jag hoppas på att det det är ok.

Sen frågade Elva mig om jag ville vara stylist på ett foto jobb, det låter superkul tycker jag.
Undrar vad det ska vara för stil.

Sen har jag spanat in en annan reklamfilm som det är riktigt bra betalt på som jag vill vara med i, jag har ansökt om rollen så vi får se hur det går.Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0