Sunshine

Aah...nu är jag helt slut. Det snurrar i huvudet och jag vill gå och lägga mig, det är jobbigt att börja klockan sju på morgonen. Sen var jag på klädprovning o det gick bra, det var en regissör jag har arbetat med förut. Det blir nog bra.
Sen när jag var på väg därifrån så fick jag ett samtal...gissa från vad?

Jo en person som jobbar med den tyska reklamfilmen som jag har ansökt till, sjukt va? De vill at jag ska komma o provfilma imorgon. Jag fattar det inte! Jag måste få den här rollen för det är så bra betalt och jag behöver verkligen pengarna.
Håll tummarna för mig snälla!

Jag ska jobba imorgon oxå men jag börjar åtta iallafall...bättre än sju. Sen direkt på provfilmningen och sen till hårsalongen för att tona håret för rollen på onsdag, det ska bli rött hmm.

Sen måste jag ju färga tillbaka det om jag får rollen i den tyska reklamfilmen men det tar jag då, det är värt det.

Men visst var det ett härliht väder idag, man blir så glad i själen när solen skiner, och jag lovade mig själv att jag ska njuta av varje sekund sol i sommar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0