Nytt nytt

Idag är jag så trött, jag började sju imorse och skulle sluta klockan fyra, men jag kände mig yr och illamående och fick gå hem en timma tidigare, raka vägen hem och vila.
Jag har tagit på mig för mkt jobb som vanligt, men jag vill jobba så mkt jag kan för att komma ikapp med allting.
T.ex. så vill jag renovera färdigt torpet, och jag vill köpa en ny lägenhet i december 09. Jag vill resa på en riktig solsemester och kunna njuta av goda drinkar med gott samvete.

Ja det finns ju hål att fylla om man säger så. Och nu är det ju snart vår så då kommer affärerna att rulla på och jaghar mkt på gång som jag inte kan berätta nu men det kommer snart. Jag börjar på ett nytt jobb på måndag och det ska bli jättekul.
Där har jag lite planer som kan leda till ngt riktigt bra.

Nu kommer min dotter hem från en vän, måste sluta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0