Egen kollektion

Jag satt vid datorn idag och sökte kurser för mönsterkonstruktion och design osv.
Jag har bestämt mig att jag ska börja plugga, jag vill göra min egen kollektion och mitt eget märke.
Det ska bli så kul och jag känner verkligen att jag vill göra det här. Tänk att få skapa sina egna kläder precis så som man vill ha dem och att folk kan köpa dem. Det vore ju så kul om folk gillade mina grejer.
 Jag har visat lite teckningar som jag har gjort och responsen har varit bra. Men man vet ju aldrig, men iallafall så kan man ju använda dem själv..
 Men det som är bra är ju att jag redan har en butik att sälja dom i. Jag kan inte vänta, jag vill börja nu.

 Ida sover dottern hos mormor och morfar så Stefan o jag är ensamma hemma, känns skumt. Man är så van att höra små fötter.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0