Enrique..

Var förbi istudion idag och gick igenom lite  hur det skulle låta med text osv. det kommer att bli super. Producenten berättade att Enrique Iglesias precis hade varit där två dagar i rad o spelat in sång. Spännande o höra hur det kommer låta. Han är tydligen i stockholm nu o jobbar med nytt material.
Vore inte helt fel att få med en låt till honom. : )

Resten av dagen spenderarde jag på stan o shoppade lite, hittade lite coola grejer på Zara faktiskt. Lunch blev det på Strandbryggan, det var ok. Jag åt kyckling med bulgur och fetaost och någon chilisås.

Glassen sedan på Norrmalmstorg var mkt bättre mmmm.....polka och blåbär.

Här är min väninna Jenny och min dotter idag från lunchen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0