Hektisk dag

Igår var vi ute på Värmdö och hämtade en balkongdörr som vi hittat på blocket, dörren är helt ny och jättefin. Planen är att vi ska hyra ett släp idag och frakta ner dörren till landet. Den har legat i min bil  över natten och på morgonen släpade vi upp den för att den inte kan ligga i min bil när jag ska åka o jobba. Då visar det sig att dörren är vänsterhängd, vi behöver en högerhängd dörr och det stod i annonsen att den var högerhängd. De hade visserligen två dörrar men då måste vi ha fått med oss fel.
 Så jobbigt att behöva åka tillbaka till Värmdö och byta dörr, det kommer bli sent och vi kommer fram till landet sent ikväll.
Jag ringer o ringer men ingen svarar på mobilen ännu. Så det kanske blir vi som får nöja oss med en vänsterhängd dörr istället.

Nu ska jag packa våra väskor, åka till doktorn, och sen åka och jobba..stress stress som vanligt. Sen kommer jag att vara på landet i minst tio dagar, utan internet : )

Kantarellerna har börjat komma och det ska bli skönt med lite ledighet..

Kommentarer
Postat av: Elva

Kan man inte bara skruva loss fästena och vända på dem alternativt byta? det borde nog funka...



Kram Elva

2009-07-19 @ 23:31:13
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0