Födelsedagsfest imogon

Mina fötter värker, jag har inte suttit mer än tjugo minuter sen klockan tio imorse..Jabbade dubbla pass idag och det känns i hela kroppen, men det känns desto bättre när man får lönen.
Iallafall, vi fick ju lite sol idag, det var så härligt, jag stod i ett par minuter i dörren till butiken och njöt av solens ljus.

Imorgon fyller min dotter tre år, jag var på lunchen idag i en leksaksaffär o köpte massa fina presenter, ett jättefint överkast i rosa och grönt med rosor o prinsessor på, och andra gulliga saker. På kvällen kommer det gäster, som vill gratta henne.
Jag slutar inte förrän klockan sex så Stefan ska göra två tårtor, men jag tror att mamma kommer över och hjälper honom.

Jag ska strax gå o lägga mig för jag ska upp tidigt och sjunga för min dotter : )

O snart ska jag till Paris.. åh jag längtar. : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0