Måndag morgon

Oj vilken helg det har varit, men en av de bättre på länge. Jag jobbade i butiken på Lidingö i lördags, sen på kvällen hade vi bokat bord på teatergrillen där vi åt en fantastisk middag, jag åt torsk med smörsås o riven pepparrot.
Stefan åt biff Rydberg. Vi var där tillsammans med Lars, Stefans bror o hans fästmö Sheila som är så gullig.
Där träffade vi Sofia o Eddie, som alltid är på glatt humör o vi gick in till Riche efter middagen och tog ett glas vin där.

Efter det gick vi in o tittade på nyrenoverade Collage som var fint inredningsmässigt, det kostar tydligen 25 000 för att boka ett bord i viprummet en kväll, hmm.. undrar vem som gör det? Jag såg ingen där iallafall.
Men Peo som driver stället var trevlig och ville bjuda oss på Champagne innan vi gick vidare.

Sen iallafall slutade vi på Bistro Jarl som absolut är ett av mina favoritställen när jag väl är ute. Jag tog en apple martini och sen åkte vi hem, mycket nöjda med kvällen.
På söndag morgon vaknade jag tidigt för jag kan inte sova bra när jag har varit ute. Jag skulle vara på Zinq studion klockan nio så det var bara att ge sig av, jag skulle se om jag kunde bidra med lite styling tips inför en plåtning.
Jag gjorde det jag kunde men var tvungen att åka hem igen ganska snart för att göra iordning inför barnkalaset klockan två.
Jag hann handla, städa, göra tårta och sätta upp en fiskdamm och blev precis färdig när den första gästen kom.

Sen efter kalaset kan ni ju tänka er att jag var trött, så vi beställde pizza och satt i soffan o bara vilade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0