Nära min dröm..

Sitter här i soffan efter en lång arbetsdag, imorgon jobbar jag dubbelt, 8-11.30 och sen i butiken, 12-18.
Slitigt men ganska kul faktiskt.
Det gick jättebra i Vaxholm idag, det känns så bra. Men jag behöver komma ikapp en bit till för att klara av den här månaden.
Ibland kommer alla stora räkningar på samma gång..kvartalshyran t.ex.. : (

Jag kommer att fylla på i butiken med en massa varor på lördag. inte från Paris men från ett annat ställe. FIna saker.
Jag pratade med hyresvärden idag för den nya lokalen som jag vill ha och han ska ringa mig på fredag och berätta hur vi ska gå tillväga om jag ska få ta över den. Det är en konstig och hisnande känsla att känna att min dröm är så nära men ändå en bra bit bort, men jag ska klara det, jag ska...

Ska eventuellt vara stylist för ett modereportage i en tidning snart så det kan bli kul.
Jag kommer att hjälpa folk med personlig styling och shoppinghjälp på förfrågan, för jag har redan fått förfrågningar om det och det är ju mitt intresse så varför inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0