Söndag utan gala premiär

Jag föstår inte, jag berättade ju att jag fick inbjudan till galapremiären av I skuggan av värmen, ja, och det kommer jag på ikväll när min vän ringer för att fråga när den var. då inser jag till min fasa att den börjar om en kvart. O där står jag helt utan smink, proppmätt och otvättat hår och bara orkar inte kasta mig in till stan, så typiskt. Men jag brukar inte glömma bort saker så här... Jag tror att jag jobbar för mkt. Sju dagar i veckan, kombinerar tre olika jobb plus butiken, Ja det är klart att hjärnan inte orkar med som den ska ibland.
Jag spelar lik i filmen iallafall...  Där är jag. : )

Mycket vacker klänning eller hur, jag har visat den i aprikos förut och här är den i svart.








Kommentarer
Postat av: Natalie

hej jag heter natalie och ajg sökte jobb hos e förra våren/sommaren och undrar om ni inte möligtvis söker en till anställd nu? jag har gått förbi flera gånger sista tiden men lyckats timea n dagarna ni ha stängt.. Jag älskar eran butik med alla snygga kläder, och köpte min absoluta favoritklänning hos er! behöver ju inte vara en heltidstjänst, emn aknske som timmvikarie eller liknade?vore super om du kunde höra av dig till mig, min mailadress står ovan, annars kan du skriva till mig på min blogg :)



mvh natalie

2009-03-17 @ 21:22:29
URL: http://natalieforsberg.bloggagratis.se
Postat av: Natalie

hej jag heter natalie och ajg sökte jobb hos e förra våren/sommaren och undrar om ni inte möligtvis söker en till anställd nu? jag har gått förbi flera gånger sista tiden men lyckats timea n dagarna ni ha stängt.. Jag älskar eran butik med alla snygga kläder, och köpte min absoluta favoritklänning hos er! behöver ju inte vara en heltidstjänst, emn aknske som timmvikarie eller liknade?vore super om du kunde höra av dig till mig, min mailadress står ovan, annars kan du skriva till mig på min blogg :)



mvh natalie

2009-03-17 @ 21:22:47
URL: http://natalieforsberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0