Halsbränna

Jag har haft halsbränna idag, jag har hört att man kan få det när man stressar för mkt. Jag vet att jag gör det men när jag bestämmer mig för att ta det lugnt så börjar telefonen gå varm. Idag har det ringt två olika produktionsbolag och vill att jag ska komma på provfotografering och en anan vill att jag ska träffa en kund angående en skönhetsprodukt som ska lanseras på nätet. Dessa samtal får man mellan kunderna i butiken som vill fråga någonting precis då. Jag får säga såklart att jag ringer tillbaka och får göra det när det har lugnat ner sig i butiken. Sen tittade jag ut genom fönstret o ser min hund springa och jaga en annan hund som är ute med sin matte,herregud!! tänkte jag, jag hade kopplat loss henne för att en kund ville klapa henne o då passade hon på att smita.

Sådär höll det på hela dagen och när jag kommer hem är man ju helt färdig, jag glömde även nämna att jag inte sitter ner en enda gång under hela dagen 10-18. Mina fötter värker..

Men jag är glad över provfilmningen igår, jag vet att det gick bra även om de inte väljer mig. Jag vågar inte hoppas, knapt tänka på det.

Vi säljer ju ut allt i butiken nu för 70%, jättefina kläder och underkläder, Chantelle och Aubade bl.a.
Det är butiken på Lidingö alltså,inte i Vaxholm.

Imorgon är det fredag och jag ska möta Helena, en tjej i gruppen som jag ska styla. klockan 10.00. Sen ska vi gå i butiker i en o en halv timma för jag börjar arbeta klockan  12.00.. Stress stress....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0