Jag veeet..

...jag har ju inte skrivit på ett tag för jag har haft så himla mkt att göra. Det är både roligt och jobbigt.
Bland annat så ska jag styla en musik video, en grupp som heter Le kid. samma producenter som till Agnes och Alcazaar m.fl.
Det ska vara i 50tals stil o det kommer bli super.

Sen var jag på provfilmning idag för Josef Fares nya filmm huvudrollen. Det kändes jättebra men det vågar man ju inte hoppas på. De ska kolla igenom allt material i helgen o hör väl av sig nästa vecka..Håll tummarna.

Jag var på en annan provfilmning häromdagen för en reklamfilm o då fick min dotter oxå vara med, jag väntar på svar där oxå.

Idag fick jag förfrågan att arbeta som stylist i en klädbutik på Lidingö. Då bokar jag in en tid med en kund och hjälper henne med det hon vill ha, jättekul tycker jag för det passar mig. Ett arbete där jag inte är låst utan kan göra mina reklamjobb osv.

Så det känns kul. På lördag ska jag och en tjej från gruppen gå på stan och låna de sista kläderna som behövs till videon.
Är det någon som har coola badmössor att låna ut till mig så blir jag jätteglad.

Jag ska bättra mig med bloggen, ha det så bra så hörs vi snart

Kommentarer
Postat av: Elva

Låter superspännande!

Jag har ju den där svartvita badmössan som du har på din mobil om du vill låna.

2009-05-08 @ 20:44:45
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0