Musikvideo inspelning imorgon

Ja, i lördags så hade vi klädprovning inför inspelningen som sker imorgon. Det blev en lång dag men väldigt lyckad, alla fick en outfit som kändes bra och det var en mysig dag.
 Gruppen "le kid" finns på myspace om ni vill kolla upp dem. De har redan blivit omskrivna i tidningen som favoriter.

Jag hoppas att allt kommer att gå bra för dem o det ska bli kul att följa deras framgångar.



Från det ena till det andra, spikmatta!! vad är det för prat om spikmattor, en kollega på jobbet har en och brukar somna på den och en annan kollega köpte en idag. Det var tydligen rusning till affären i Lidingö centrum för att alla ville ha en spikmatta. Då blir man ju faktiskt lite nyfiken och jag vill prova en själv. SKa nog göra det, den sägs vara som akupunktur och den löser spänningar i kroppen. Det behöver jag.Någon som provat?


Kommentarer
Postat av: Elva

Ja eller hur! Min syrra är på jakt efter en oxå men jag orkade inte ens fråga varför i hela friden hon skulle ligga på en sån. Nåja. Man kanske ska ta och fråga trots allt...



Spännande med Le Kid. Håll oss uppdaterade! :)

2009-05-15 @ 16:50:22
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0