Kollektionsutförsäljning Desigual bl.a.

Massor har hänt sen sist jag skrev, jag arbetar nu på en klädagentur som har Desigual, Andersen o Lauth, Ti-mo, Campomaggi, Munderingskompagniet m.fl. Vi är fyra stycken på företaget och jag stooortrivs.
Vi har precis avslutat införsäljningen för våren 2010, våren har mycket vackert att erbjuda.

Märket Desigual som jag jobbar med är ett spanskt märke. Går du ut på stan så ser man garanterat tjejer med bl.a.Desigualkappor. De urskiljer sig ur mängden tack vare de starka färgerna och härliga mönsterkombinationerna.

För den som gillar den romantiska vintage stilen har vi Andersen o Lauth. Det är bland de vackraste kläderna jag har sett och det är ett nöja att jobba med kollektionen.
www.andersenlauth.com

Vi har våra kollektioner just nu till försäljning så ni kan komma och fynda på Tomtebogatan 30 nu i veckan.
Det finns även herrkläder. Passa på att fynda till inköpspriser.



Här är jag i min Desigualklänning som kommer till våren, de är så här färgglatt och härligt märket är.
Till vänster är Sara som arbetar som produktutvecklare på sminkmärket POP. hon har även tagit fram en egen lösögonfranskollektion.
Jag ska vara ögonmodell åt henne på Onsdag, ska bli kul.

Men som sagt, kom förbi och fynda på vår utförsäljning! : )









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0