Ny säsong

Ja då ska snart säljsäsongen för hösten 2011 dra igång, jag sitter på kontoret och längtar efter
alla fina kollektioner som kommer snart.
På söndag åker jag med mon chef till Madrid för att gå igenom en utav kollektionerna som jag säljer.
Ska bli jätteroligt.

Idag har jag på mig en onepiece som jag fick av Stefan i julklapp, man känner sig inte som den läckraste
måste jag säga, men den är ju så sjukt bekäm så I dont care!

Har precis beställt en Campomaggi väska, en lite mindre modell i svart som man kan ha som gå ut väska
och på modemässan i Köpenhamn tänkte jag.

Jag är inne i en period nu där jag känner att jag vill ha svart och tuffa grejer, inte så mkt grått och romantiskt
längre, tröttnat på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0